2015 m. liepos 22 d., trečiadienis

Saldi sriuba su vyšniomis ir "zacirka" "Vaikystę prisiminus"

Tokią sriubą vaikystėje mums visad virdavo močiutė. Aišku, tai nieko ypatingo, na bet gal kam patiks ;)


1.5 - 2l vandens
2 didelės saujos nunokusių vyšnių
5 - 6 valg.š. cukraus ( pagal skonį)
"zacirkai":
250 ml miltų
~ 60 ml vandens
žiupsnelis druskos

Gaminimas: Į dubenį beriam miltus, druską ir po truputį pilant vandenį užsiminkom tešlą. Atidedam į šoną pailsėti.
Vyšnias nuplaunam, išimam kauliukus. Puode užkaičiam vandenį, užvirus suberiam vyšnias ir cukrų. Pavirę kokias 5 min, ragaujam ar netruksta cukraus.
Tik užsikaitę vandenį, pradedam daryti "zacirką": atgnybam gabalėlį tešlos ir kitos rankos nykščiu ir smilium , paspaudžiant, plėšiam nuo jo tokius nedidelius suplotus gabalėlius ir dedam ant stalo ar į dubenį, pamiltuojam, kad nesuliptų į krūvą.
Taip paruoštą "zacirką" dalimis suberiam į verdančias, nuskanautas vyšnias. Iškilus "zacirkai" į paviršių, paverdam kelias minutes ir išjungiam. Truputį pravėsinam ir tiekiam.
Galima valgyti ir šaltą, bet tada " zacirka" būna truputį kietesnė.
Mano vaikystės vasarų prisiminimas ;)))

3 komentarai:

  1. Ojetus, mano močiutes sriuba...net ašara ištryško...mano vaikystes skonis...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, tai ir mano vaikystes-paauglystes ir jaunystes sriuba... Pas mus sode buvo tikrai labai daug vysniu ir kai prasidedavo ju sezonas - "vysniu sriuba su kleckais" - mes taip ja vadindavom budavo vienas is mano mylymiausiu patiekalu, kurji gamindavo mociute!

    AtsakytiPanaikinti