2012 m. sausio 29 d., sekmadienis

Mano chačiapuri


Tešla:
ta pati kaip kibinams, tik gal reiktų tik iš pusės normos daryt, man liko trečdalis nuo kibinų
Įdaras:
fermentinis sūris, varškė rupesnė 9% (lygiom dalim, pas mane buvo maždaug po 100g)
kiaušiniai (tiek, kad tik sujungtų produktus, aš dėjau vieną)
česnakas (pagal skonį, aš dėjau 2 skilteles)
druska, pipirai, žolelės (labai tiko itališkų žolelių mišinys)

Gaminimas: įdarui visus produktus gerai sumaišome. Tešlą kočiojame maždaug 2-3 mm storio, pjaustome kvadratėliais, maždaug 9cm ant 9cm, dedame po šaukštelį įdaro ir gerai užspaudžiame. Dedame į blėtelę, išklotą kepimo popieriumi, patepame plaktu kiaušiniu, pabarstome žolelėmis ar sezamo sėklomis, praduriame pagaliuku ir šauname į orkaitę, įkaitintą iki 200"C. Kepame kol gražiai parunda.

Labai tinka su sultiniu, prie alaus ar šiaip perkąsti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą