2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

Mano "Tiramisu"

Ranką prie širdies pridėjus galiu pasakyti, kad tikrasis, klasikinis "Tiramisu" man nepatinka. Gal būsiu visiškai nemadinga, bet jis man per riebus ir trūksta gaivumo. Tad siūlau jums savo "Tiramisu". Žiemą su konservuotais persikais, vasarą su šviežiomis braškėmis.


Didelei porcijai :
didele pakuotė (xxl) sausainių "Savoiardi"
500 ml grietinėlės
400 ml graikiško jogurto 9%
3 - 4 valg.š. cukraus (ragaukite, aš darau kad vos salsteltų)
citrinos rūgšties pagal skonį ( kad tik lengvai jaustūs)
puodelio stiprios šaltos kavos (gal daugiau ar mažiau)
romo pagal skonį (būtinai, pilu tiek, kad jaustūs skonis)
skardinė konservuotų persikų ar šviežios braškės
kakava
grietinėlės tirštintojo pakutis (nebūtinai)

Gaminimas: į dubenį pilam grietinėlę, cukrų, citrinų rūgšties truputį ir plakam elektriniu plaktuvu iki standumo. Apsidraudimui galima pabaigoje suberti 1 pakutį grietinėlės tirštintojo ir dar perplakti. Dabar dedame po pora šaukštų jogurto ir atsargiai įmaišome šaukštu ar mentele. Kremą pasiruošėme.
pasiruošiam dubenį ar 2, tai turi būt pailga ar keturkampė forma, tiks ir apvali, tik sunkiau bus daryti. Geriausia stiklinė. Aš dariau į du apvalius stiklinius indus.
į gilią lėkštę pilame kavos, įpilame romo, kad skaniai jaustūs, imame sausainį ir laikydami horizontaliai merkiame iki pusės, greit traukiame ir dedame į formą, taip kartojame, kol išklojame visą dugną. Jei reikia, sausainį laužiu.
Dabar tepame sluoksnelį kremo (tepu, kad tik padengtų sausainius), dėliojame pjaustytus persikų gabalėlius, vėl truputį tepame kremu. Kitas sluoksnis vėl mirkyti sausainiai, kremas, vaisiai kremas, tada vėl sausainiai. Paskutinis sluoksnis turi būti sausainiai, kuriuos lengvai aptepam kremu. Taip paruoštus indus apdengiam maistine plėvele ir dedame į šaldytuvą. Valgome kitą dieną.
Patiekiant nuimam plėvelę ir gausiai apibarstome kakava.



Lengnas, skanus, turintis gaivumo desertas...
Skanaus!

4 komentarai:

  1. Atrodo labai skaniai ir tikrai bandysiu :) Man p atinka, kad nenaudojate žalių kiaušinių - tikriausiai todėl galima ir ilgiau jį laikyti šaldytuve, taip? Plius su jogurtu, tai tikrai manau bus lengvas desertas :) Norėjau paklausi, kokio stiprumo turi būti kava? Aš jau nebepamenu, kada gėriau paprastai užplikomos kavos, nes pas mus net 2 nescafe kavos aparatai biure, tai visi pliumpinam ir nesukam galvos.. Kiek šaukštelių reikėtų užplikyti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Monika, plikau 2 kauselius su kaupu, bet jus galite pasikoreguoti pagal save. Parsineskite is darbo espreso, juk vis tiek saltos reikia ;)
      Desertas tikrai lengvesnis, as nemegstu maskarpones, tad cia su dideliais pakeitimais, uztat ir pavadinau Mano tiramisu ;)Bet saldytuve tikrai neuzsibus ;)

      Panaikinti
  2. Reiks pabandyti, aš irgi nemėgstu tų kiaušinių..Bet aś dedu vietoj jogurto pusė masės maskarponės sūrio ir plaktos grietinėlės

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš kiaušinių trynius su cukrum paplakus,dedu į karšto vandens vonelę. Gaunasi tas saugus gogel-mogel variantas. Ir tada kaip recepte, grietinėlė (vietoje baltymų) ir maskarponė. Man tas gogel -mogel prieskonis ir yra pats pačiausias tiramisu skonis. :)

    AtsakytiPanaikinti