2012 m. sausio 29 d., sekmadienis

Sluoksniuota silkutė su pievagrybiais ir kiaušiniais

Šiuo receptu pasidalino kolegė ir mūsų šeimoj jis prigijo. Labai skanu!

silkės file (kiek norite, aš laukiau svečių, tai dariau iš 7 file)
pievagrybiai (kiek norite, aš sunaudojau 650g)
1 svogūnas (mano buvo labai didelis, mažesnius dėkite 2)
3 kiaušiniai (šitam kiekiui kaip tik buvo, galite dėti daugiau ar mažiau)
majonezo (naudojau Kėdainiu be koncervantų)
2-3 valg.š. aliejaus kepimui
druskos, pipirų

Gaminimas: svogūną supjaustome vidutiniškai (labai smulkiai nereikia), dedame kepti. Pievagrybius nulupam, supjaustom (taip pat vidutiniškai), dedam į apkeptus svogūnus ,beriam truputį druskytės ir pipirų, pakepam (aš kepu kol išgaruoja pievagrybių paleistos sultys). atvėsinam, Kiaušinius išverdam kietai ir atvėsintus, nuluptus,  sutarkuojam burokine tarka. Silkės file supjaustom kubeliais (mano file buvo su aliejumi, tai pirma nusausinau popieriniu rankšluoščiu). Į salotinę (geriausiai tinka tolygi, nesiaurėjanti į apačią) dedame sluoksniais: silkės kubeliai, majonezas (pagal skonį, galite tik patepti, galite dėti ir sluoksniuką, aš tolygiai patepu), pievagrybiai, majonezas, kiaušiniai, tada vėl silkutė ir t.t. Man gavosi visko po 2 sluoksnius, viršutinis būtinai turi būti kiaušiniai. Tada salotinę apdengiam maistine plėvele ir dedam į šaldytuvą. Turi susistovėti, palaikykite nors per naktį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą