2015 m. balandžio 7 d., antradienis

Kavos - karameliniai keksiukai

"Kavos - karameliniais" juos pavadinau aš, nes labai man jau priminė tokį skonį. Bazinį receptą man atsiuntė viena tinklaraščio skaitytoja gyvenanti Vokietijoje ir pasivadinusi Rasoulis. Na spėju, tikriausiai, Rasa ;) Senai jau išbandytas, truputį pakoreguotas savo skoniui  receptėlis.


Bazinis skaitytojos receptas:
stiklinytė - 100ml
1 stikl. jogurto, kefyro ar pieno
2 stikl. cukraus
1 stikl. aliejaus
2 - 3 kiaušiniai
3 stikl. miltų
vanilinio cukraus
2 arba.š. su kaupu kepimo miltelių
norimi priedai
Mano skoniui buvo truputį per saldu ir per riebu, tad receptą pakoregavau.

Mano pakeistas receptas:
stiklinytė - 125 ml
1 stikl. kefyro
1 ir 1/2 stikl. cukraus
1 stikl. aliejaus ( nepilna, truputi nedapilu)
2 kiaušiniai
3 stikl. miltų
1 arbat.š. vanilinio cukraus
2 arbat.š. su kaupu kepimo miltelių
priedai: 3 arbat.š. tirpios kavos, 2 valg.š. kokoso drožlių

Gaminimas: kiaušinius suplakam su cukrum ir vaniliniu cukrum, pilam kefyrą, aliejų, suplakam. Miltus sumaišom su kepimo milteliais, įmaišom kokoso drožles ir tirpią kavą ir beriam į tešlą, gerai išmaišom.  Į keksiukų formą dedam popierines formeles, pilam po pusę formelės tešlos, nes keksiukai labai kyla. Kepame iki 180"C įkaitintoje orkaitėje apie 20 - 25 min. Tikrinam pagaliuku, turi būti sausas.


Šiuose dar ir dž. spanguolių pasmulkintų pora saujų įdėta.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą